reede, 18. mai 2012

Turism toob kuldmune

Hea reklaami sünniks on vaja kreatiivset agentuuri, ärksat ja nõudlikku tellijat ning nende ladusast koostööst sündivat suure kõnetamissuutlikkusega ideed. EASi Turismiarenduskeskuse poolt tellitud reklaamid on kodumaises reklaamitööstuses ennegi üksjagu tähelepanu ja tunnustust võitnud. Nii ka tänavu, Pärnu Turunduskonverentsi raames toimunud Kuldmuna auhinnagalal 17.05.2012.

Kategoorias "Ambient" võitis Kuldmuna agentuuri Der Tank loodud "Eesti laulupidu Riias", mis kutsus sealseid inimesi kultuuripuhkusele põhjanaabrite juurde. Leidlik idee reklaamitulpa mahutatud elavast artistist tõi kõvasti tasuta PR-katet. Vt klippi.

Samas kategoorias pälvis Pronksmuna DDB loodud "Tuliko kulttuurinälkä?", mis sama sihiga köitis soomlaste tähelepanu. Põhupakki torgatud kultuurikahvli QR-koodi kaudu said kultuurihuvilised ühenduda kampaania mikrosaidiga ning osaleda kampaaniamängus.

Nomineeritud ideid oli rohkemgi, näiteks samas kategoorias DDB loodud "Kulturen kallar!", mis kasutas betoonkohvreid Stockholmi metroos. Või PR Munale esitatud Alfa-Omega suhtluskorraldusprojekt "Puhka Eestis".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar